regn, pannkakor, 500 days of summer och klara

Såklart så ösregnade det idag, känns som att det bara är för att retas p.ga. mitt förra inlägg om att solen faktiskt finns. haha...
MEN dagen blev rätt lyckad iallfall! Efter skolan gick jag hem till Klara, dyblöta va vi båda två och det kändes som att fingrarna skulle trilla av, så kallt var det. Väl där bakade vi amerikanska pannkakor och glodde på 500 days of summer, för typ 1000 gången hehe. Bir fortfarande rätt arg på Summer hur kan hon göra så!? Och om det än går ännu lite mer kär i Joseph Gordon Levitt åh!
Så jag har suttit och skrikit och klagat på en TV ida, mycket trevligt. Sen spelade vi väl lite instrument hit o dit, har bestämt mig för att skaffa mig en melodika! Den låter så himla fint! Och lite som ett dragspel, vilket får mig att tänka på Frankrike, vad jag vill dit! Älskade Frankrike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0