uppdaterar här jaojao!

Så, jag och Hilda va på Slutwalk malmö, vilket var feeett! Värsta peppen! Längst fram, med ett plakat där det står "KORT KJOL BETYDER INTE JA" som nu ligger här på mitt rum, där gick jag och skrek i megafonen, Vad ska vi göra? Krossa sexismen! Efter kom de bästa talen.
På kvällen så var det ju sista dagen på malmöfestivalen så då skrek jag mig hes och hoppade mig svettig till Maskinen och Den Svenska Björnstammen!
Nu har jag väldans ont i mina fötter och är rätt så trött. Men det deppar vi inte för! Imorrn äre ryngeröjet och livet leker!
PUSS BABES!

Kommentarer
Postat av: moa

DET VAR SÅ JÄVLA BRA, FY FAN VAD KUL ATT NI VAR MED :D

2011-08-27 @ 19:42:30
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0