babe, I miss you. Like a lot.

nwpd0G on Make A Gif, Animated Gifs
Åååh, Sannabooi, fan vad jag saknar dig! Helt sikk man1 och du bara är i Danmark och jag är bah sådär hemma nu och jag saknar dig massa massor!
Kommer du ihåg när vi kollade på insidious och du skrek sådär mycket och jag inte skrek alls?
Nu ska jag kolla på vår fuladansvideo som är helt sär och som ligger ute på youtube, varför la vi ut den? Den är ju jättepinsam! :(
Så ska jag titta på den och saknar dig lite till sen efter det ska jag skicka massa sms till dig, sen ska jag gå på malmöfestivalen och tjata på allt och alla om hur mycket jag saknar dig och de kommer tröttna helt mycket på det.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GAAAAH JAG SAKNAR DIG MED!! :') JAG ÄR JU HEMMA NU, O DU HAR INTE SVARAT PÅ MITT SMS! så vakna o gör det nu ;D<3333333333

I LOVE U !! <33333

2011-08-21 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0