kladdkakaaa

Ledig imorrn, GILLAR'T!
Då tänkte jag äta kladdkaka, nämligen jättesugen på det, hihi.
Nu, eftersom jag känner mig lite osocial i bloggandet, haha. Så kommer det lite bilder från hitanochditan så att det kommer se ut som att jag har uppdaterat en massa.
Åkte till mormor med mamma, cyklade, åt, solade, läste, pratade, skrattade. Hur mysigt som helst, och soligt! Och hur varmt som helst!
Var och badade(skrev om det igår) sen började det blixtra, då blev vi rädda, gick upp då ösregnade det. Så vi såg skabbiga ut, jag såg ut såhär.
Fikade, loppan var nyttig och jag onyttig. Allt som vanligt.
Vi försökte grilla... Men fick aldrig igång grillen... Första bilden är fin tycker jag!
Sanna var söt och jag såg ut som ett spöke. :) gulligt spöke.
Dem ville jag att ni skulle se, nu ska jag sova.
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0