Mitt i vårt Esse, Preem macen...

Dagen började bara finfin! Mötte Hilda så gick vi  och provade skor lite, sen så skulle vi hem till Viktor, smarsmart, fram tills vi insåg att vi inte visste var han bodde haha
Så vi åkte till dit där vi visste att han ungefär bodde! Vilket var vid en Preem Mac haha, så vi ringde till honom och sa att vi var vid macen så han sa att han och Robin skulle sticka dit och möta oss! Men det visade sig att det fanns en till mac där nånstans och dem trodde att det var där vi var! Så dem var där och vi var vid den andra! Och sen så dog hildas mobil och pengarna på min tog slut!
Tillslut gick jag och Hilda in i en mini Däck affär och fick låna deras telefon och ringa från den :$
Resten av dan var toppen! Jag var väl inte direkt världsbäst på Texas Hold'em... Men på trummor på Guitar Hero Rock Band var jag! Lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0