Nej, jag har ingen smart rubrik för det här inlägget

Ehrmm... Vilket fint inlägg sanna gjorde igår haha, och för era kompisars skull hoppas jag att ni följer tipset hon gav ;)
Jag sitter här nyvaken i Sannas säng, hon sover fortfarande, gulligt!
Så! Jag hoppas att alla släckte under earth hour! Viktigt, viktigt!
Kollade på massa skräckfilmer igår med Sanna och Ebbe, eller Ebbe såg ju inte alla men han såg dem i början!
Vi vågade iofs inte se klart Deadline hehe... Kom typ en halvtimme in i filmen innan vi stängde av för att vi blev så rädda :$
Det va nog mest mitt fel, för jag skrämde upp dem... tihi
Usch, är lite trött! Sov inte så mycket inatt... :C
Jaja, nu tänkte jag skaka lite liv i Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0