Smått o gott

Så, lite om mig själv då? haha här är lite smått o gott!
Just nu är jag, mätt!
Jag gillar, det mesta haha
Just nu lyssnar jag på, Sofa song med The Kooks! :D
Jag är oftast, glad!
Jag vill ha, sommar och helg, nu tack!
GAAH detta är ju hur svårt som helst! :O
Aight! ska lyckas! haha
Gör allt lättare, säger mina fem favoritlåtar JUST NU
det var ju oxå svårt... aja, kör hårt!
Jag kommer - Veronica Maggio
Seaside - The Kooks
Blood Bank - Bon Iver
Time for heroes - The Libertines
There's a light that never goes out - The Smiths
Såså! Lite om mig därva! Mer kommer det! :D

Kommentarer
Postat av: binke

oo va fiint :)

2011-03-24 @ 14:46:03
Postat av: Anonym

oo va fiint :)

2011-03-24 @ 14:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0