VI VANN

Tänkte bara säga att... VI VANN
För några veckor sen blev alla på vår skola tillfrågade om vi ville vara med i en filmtävling. Man skulle få 6h på sig att komma på ide, skriva manus, spela in filmen och klippa den. Den fick var högst 3 min lång och det var tvunget att vara med ett datum från framtiden och en hjälpande vän med, och man fick vara högst 5 i varje grupp, och sen skulle meningen "därför gillar jag Fosie" vara med också!
Så jag, Hilda, Inez, Klara och Ella bestämde oss för att vara med!
Och idag hade dem ordnat en sorts... 'filmgala' för alla filmerna som var nominerade för ett pris, och vår film (som blev EXAKT 3 min lång) var nominerad i 3 kategorier!
och... VI VANN!!! Vi vann för bästa skådespeleri och för bästa film, vi var också nominerade för bästa 'därför gillar jag fosie' men det vann vi inte, haha :(
Vi fick en varsin kamera och två biobiljetter var! Love it!
Så nu lägger jag upp vår lite... udda? unika? film här, haha.
Hoppas ni gillar't!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!

2011-05-16 @ 08:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0