Who am I? Just guess, Guys wanna touch my chest.

Fredagen spenderades väldigt mysig med min favoritperson i hela vida världen.
Lördagen spenderades lite hitan och ditan i den stora lilla staden med min käraste Inezpinez, skulle gå och demostrera mot Sverige demokraterna men kom försent. så blev inget. Men sedan träffade vi Hilda och på kvällen skulle vi på lite festligheter, men på vägen dit fick vi veta att det var inställt. Så jag och Hilda gick hem till mig och sen sen kom Ebbe hit. Så under nattens gång blev vi trötta, Ebbe gick hem och Hilda sov här.
Och denna dag har varit seg. Skulle på Roller Derby vid 4, men eftersom jag inte fått mina rullor än så kändes det inte lönt att åka och träna på mina gamla lixom.. vilket kändes surt, för är så himla RD pepp!
Istället gjorde jag lite läxor och så när Hilda gått hem.
Slog en signal till Filippa så vi tog en fika och sånt. Nu är jag här hemma, skrattar ihjäl mig med mamma åt "Filippa och Benjamin väntar barn", det är så himla underbart! haahaah ååh
puskysåkräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0