i'm expected.

Hahaahha, gjorde film i skolan idag. Man fick dela in sig i grupper, en tidsbegränsning(typ ingen tid alls... hade typ 40-50 min på oss att klippa filmen lixom..). Filmen skulle innehålla ett möte, ingen som dog och inte vara sååå lång.
Vår film utspelade sig under ett AA-möte där alla börjar gråta och så, haha. Fantastiskt bra är den! Kanske lägger upp när vi fått den. Tydligen kom de automatiskt med i en tävling också! Tror inte direkt vi kommer vinna med vårt AA-möte, men ändå! Förra gången trodde vi inte det heller och då vann vi i två kategorier!
Och det var med denna film:
Då skulle filmen vara MAX 3min lång, ha ett datum från framtiden med i sig, en person som hjälper och ha meningen, "därför gillar jag fosie" med! Så ja,
puss!

Kommentarer
Postat av: Din stalker Hildaa

NUU börjar jag våldkommentera din blogg timbe! (igen) XD

see upp <3

2011-11-08 @ 20:30:25
Postat av: Din stalker Hildaa

Hej <3

2011-11-08 @ 20:30:50
Postat av: Din stalker Hildaa

Hej <3

2011-11-08 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0