ni sa,

Ni sa (kolla! Fick faktiskt tips! haha) mer om vad jag gör på dagarna och fler bilder, tycker jag lägger ut rätt många bilder man ska lägga upp fler! Lovar, flerflerfler! haha
Så, jag börjar nu då, i fredags så hade jag tjejmiddag här, vilket var super! Så runt 1 stack typ alla hem, men sanna sov över, jag tappade rösten så ja, det låter som att jag är i målbrottet. Det är ingenting jag direkt uppskattar. Alls... haha
Sen igår var jag och Sanna på stan sen stack kag hem till Noel och sov där, så nu är jag hemma och kollar igenom bilder och lite sånt! Kommer ladda upp massa söta bilder från i Fredags, snartsnart!

Kommentarer
Postat av: ella BELAa

2011-09-12 @ 16:36:38
Postat av: Ella

oj förlåt O.O men SÖÖÖT >BIIIIILD

2011-09-12 @ 16:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0