why are you wearing that stupid human suit?

Namn: Timbe Sara Luna Oskarsson Liveröd
Piercingar: räknas hål i öronen? Isåfall 3. Funderar på pierca näsan, kanske.
Tatueringar: inga
Längd: Typ.. lite mer än 1.70
Skostorlek: 39
Hårfärg: blond.
Fräknar: nä
Motto: kommer på nåt bra snart.
Kär? japp.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja, eller inte alltid. När jag sett en film eller läst en bok så vill jag oftast det ett tag. Fast jo, hade gärna bott i Paris eller New York.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland. Oftast inte.
Vilket schampo använder du? Garnier. Eller Tresemme.

Vilken parfym använder du? DKNY be delicious, the green apple.
Vad är du rädd för? spindlar. Och döden. Att förlora de jag älskar. Spindlar igen.
Gillar du att tvätta? hatar inte det.
Gillar du berg- och dalbanor? JA!


Senaste…

Filmen du hyrde? hyra? länge sen
Filmen du köpte? ingen aning
Låten du hörde: Band of Horses – No One's Gonna Love You

Låten du laddade ner? ikke vet jag det.
Personen du ringde? ska kolla, Hilda

Personen som ringde dig? Hilda
TV-program du såg? Idol? tror det var det
Person du tänkte på?


Favorit…
Sak att göra: pussas, fråga de i min omgivning. Att ligga tyst bredvid noel, eller titta upp i taket och prata med min sömn lista på i bakgrunden. 
Sport: jobbigt ju. fast inte roller derby, roller derby! 
Dryck: COLA! oboy gillar jag också..
Kläder: Shorts. Klänning. Lätt.
Bil:
Serie: Gossip girl! fast.. SATC då? väljer båda.

Tumblr_l4fmvozqdc1qb08tvo1_500_large
Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? japp
Ljugit för någon? För många gånger, ska sluta
Varit i slagsmål? antagligen, men det var längesen det
Blivit arresterad? vad räknar man som arresterad? typ..
Träffat någon från internet IRL? haha, nä

Antal…
Gånger du varit kär? Jag vet inte riktigt. För har inbillat mig att jag varit kär en gång eller två, men det var jag inte. Men kanske 3 riktiga. Och nu. 
Gånger ditt hjärta brustit? Fasar för dagen då det kommer hända.
Hjärtan brustet på grund av dig? Jag vet inte om jag vill veta det. Hoppas på inte så många.
Tjejer du kysst? många, många.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Fortfarande grundskolegående!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? jag vet inte riktigt. runt 7 tror jag.
Senaste…
Boken du läste? Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag
Personen du fick e-mail av? antagligen facebook eller liknande, kollar aldrig. Borde kanske börja med det
Personen du fick brev av? banken, fått 264 spänn av skatten! Inte vet jag varför, för skatt betalar jag ju inte
Personen du fick sms av? Noel
Gången hela din familj åt middag tillsammans? vilka räknas? kanske när jag fyllde år, då var både mamma och pappa med. Om det är så.
Saken du köpte? Två chokladbollar.
Tumblr_lrojgmpimx1r2qobco1_500_large
Första, tredje och sista bilden är från we<3it.

Kommentarer
Postat av: moa

Så gulligt! :)

2011-09-22 @ 14:35:29
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0