She stood up on the bank and she whispered, I'll find you and I'll kill you.

Det har varit en sån vecka nu, en med outhärdliga luciarepetioner. En äklig förkylning. En sån då min mobil inte vill vara som den ska så precis när jag och hilda står i ösregnet och inte hittar till noels konsert så vill den inte fungera, den vill inte ringa till någon av mina kontakter. Men efter många om och men lyckas vi hitta ändå, och vi hittar faktiskt i tid.
En då jag går på stan med mamman min och köper fina kläder. Hör inte direkt till ovanligheterna.
En sån vecka då jag på Fredagen träffar N och går på Petris spex, och alla tjejer i hans klass som vi ser totalsnear mig och ser mig som en p12, man bah hej :))))). En sån vecka då man efter spexet sover hos N.
(såhär såg jag ut en dag, japp)
En sån vecka då man på Lördagen går ut på stan med loppan, äter massa minidonuts och får ett totalcraving efter Festis. En sån Lördag då man köper en miljard julklappar. Och går runt från det att solen faktiskt är framme tills det är kallt och mörkt. Då möter man mamma och äter lite på Grand. Och man inser att det var jättelängesen man åt Creme Brule till efterätt och blir jätteglad för den är så god.
En sån då man efter middagen går ut och träffar Lona och några andra käraste plus nån extra och det är så glatt, så kallt och så ledsamt. För det är Lonas sista kväll i Malmö innan hon åker till INdonesien och inte kommer tillbaka förrän i slutet av Januari. En då man följer Lona till bussen och kramar henne så länge det går och inte vill släppa. En sån då när man sett bussen åka iväg i mörkret går hem till Hilda och dricker julmust.
En då man på Söndagen möter sin pappa för att kolla på ett piano, om man vill ha det eller inte. Och bestämmer sig för att joo, det vill jag nog. Sen möter man mamma och går länge på Åhlens och köper massa grejs.
Chad VanGaalen – Molten Light
Pussar

Kommentarer
Postat av: moa

finaaa kläder!

2011-12-12 @ 15:28:28
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0