Imaginary.

Denna helg har jag,
Myst med soulsister rollers fredag kväll, kollat första Roller Derby vmet någonsin!
Varit med N, 6månader.
Planerat att gå på stan, sen kommit på att det är för äkligt väder så gått och fikat med tre av mina käresta.
Även gått på fest, tagit fula fjortis bilder och hållit ett minnestal för en fisk.
*Swaggah*
Idag åt jag världens godaste pannkaksfrukost med mamma, har bara hängt runt och sist gått på en konstig performance med mamman min.
Phoenix – If I Ever Feel Better

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh jolle <3 bra att du har en bild på honom! / linnea

2011-12-05 @ 18:26:16
Postat av: 774466

ehmm, vem är bruden på sista bilden? :))))

2011-12-31 @ 00:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0