Enjoy my jacket, which you stole from me.

Tomt. Mörkt ute. Kollar bra film med mamma men kommer somna. Gillar inte att ha byxor på mig när jag är hemma. Sidentröjor är sköna. Vill åka iväg. Vill sova. Min mobilladdare vill inte funka. Mobilen kommer dö. Sängen ser stökig ut. Täcken är mysiga. Tänker på hur det skulle få vara att sommarprata i p1. Undrar hur det är att förlora den man älskar. Bäddade sängen nu, inte stökig längre. Varför gjorde jag det? Ska ju ändå gå och lägga mig nu. Ska sova utan N. Det är läskigt. Mobilen blinkar nu. Var ett gonattsms. Ska också sova. Stökade till sängen lite, så den inte ser så ordnad ut. Det blir bra. Ja. Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Din stalker Hildaa

Jag är här för dig hjärtat <3 som du var för mig när jag har tråkigt (Y) hehehe

2011-11-15 @ 11:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0