i knew that there was something i missed, i was fifteen when i first got kissed.

10 FAVORITER,
Färg: Så många, fast ändå ingen. När jag var liten sa jag alltid guld. Det var det finaste jag visste, glimrande och fint. Nu vet jag inte.
Mat: Mat i sig är ju helt fantastiskt? Halloumi! Lövbiff.. Mat helt enkelt!
Band: Kan inte sätta ett favoritband, eller artist för den delen. Ni får lite olika smakprov,
The Knife – Heartbeats
Lana Del Rey – Blue Jeans
Kleerup – Until We Bleed (Feat. Lykke Li)
Bon Iver – Blood Bank
Arctic Monkeys – Dancing Shoes
The White Stripes – Seven Nation Army
Film: DONNIE DARKO!!! Sofia Coppolas filmer är även helt underbara. Allt för min syster också. Och The Royal Tennenbaums. Arizona Dream!
Bok: men ååh, så svårt. This lullaby, av Sarah Dessen. Katarina von Bredows böcker är så himla bra.. Men This Lullaby, ja, den är nog favorit ändå.
Sport: ROLLER DERBY!!
Årstid: När de är som bäst. Sommaren när den är som mest perfekt och vintern när den är precis så som man vill.
Veckodag: Kanske.. Natten mellan Fredagen och Lördagen? Ja, jo. Nästan säker på det.
Glassmak: Rocky Road, eller polkagris.. mm..
Tid på dygnet: mellan 3 och 4 på natten. Det är iallafall mitt under natten då min favorittid är.
Tumblr_lpfoh1epqr1qbqt64o1_500_large
9FÖR TILLFÄLLET,
Humör: inte det bästa, inte det sämsta.
Smak: En god en.
Kläder: Svarta typ "gubbbyxor" och en grå tröja med knappar.
Bakgrund: va? Låt eller? isåfall, Dustin O'Halloran – Opus 36.
Nagellack: Ska precis måla på nytt, rött.
Tid: 22.51, enligt min, går någon minut för snabbt, haha.
Omgivning: Mitt rum, ligger på mattan. Gillar det.
Irritationsobjekt: Mig själv. Och svullnaden på min hals som gör ont.
6 HAR DU NÅGONSIN,
Dejtat någon av dina nära vänner: nope.
Brutit mot lagen: Japp.
Blivit arresterad: Vad räknas som arresterad? För typ, kan man säga..
Badat naken: I badkaret, hihi. Och när jag var liten, såklart.
Varit med på tv: Jadå
Kysst någon du inte känner:
Tumblr_lu9bskzlqc1qhyhkoo1_500_large
3 PERSONER,
Du kan berätta allt för: Ska jag säga tre personer här eller? Det är svårt att kunna säga allt men, Noel, Hilda och Loppan.
Du tycker om: Så himla många!
Du inte gillar: Henne. Definitivt. Och honom, jag borde gilla honom, men jag kan inte. Det går bara inte.
2 VAL,
Kaffe eller te: Te!
Vår eller höst: Hösten tror jag.
Tumblr_lrwdpq1wjf1qjc8ero1_500_large
1 ÖNSKAN,
En av alla. Här borde jag säga något bra, som fred på jorden eller att cancer inte ska finnas. Det önskar jag, men jag säger ändå, att det blir bra. Att allt ordnar sig till slut. Att det blir bra.
Första tredje och sista bilden är från weheartit.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Den snor jag!

2011-11-17 @ 16:01:09
URL: http://neadelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0