Excuse me. You need to go back to grad school.

Önskar att jag hade kunnat säga att anledningen till att jag inte bloggat är för att jag inte orkat. Men nej, jag blev påkörd igår på väg till skolan och har legat 31h på sjukhus, 10på akuten, fick inte äta de första 26h om det skulle vara så att det gått hål på min lever så jag skulle opereras. Som tur är har det inte det!
Men det var jobbigt. När de skulle få in droppen så gick det inte, så jag har tre märken efter försök att få in det, och ett stort efter slangen och blodkärlet där de faktiskt lyckades få in det. Jag har ett märke efter mitt cykelstyre över halva magen, vilket gör rätt ont kan jag meddela och jag är trött och mår illa. Sen 5stick i fingret märken med, men de gör inte direkt ont. Har söta djurplåster över dem!
Men det har inte varit de bästa dygnen i mitt liv kan jag säga.

Kommentarer
Postat av: moa

Fyfan, krya på dig!!!

2011-10-07 @ 10:09:10
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0