I will freeze til the end.

Jag gjorde en gif på gifyo där jag spottade ut drickyoghurt och då blev flera tjejer helt så "omg whyyy do u puke?? don't do thattt" onödigt, den var inte ens särskilt provocerande.
Jag sitter på emriks och fikar hela dagarna, sen går jag antingen på fest eller balkong/fönsterhäng. Inget intressant. För någon natt sen bröt jag dock ihop totalt och satt på mitt rum och storgrät, kände mig iskall och ensam. Hela jag var en ångestklump helt enkelt. Jag var bara svart gråtande ångest som ville försvinna långtlångt bort, så nästa dag tog jag och anna tåget bort till sommarstugan där vi spenderade någon dag. Det var bra, att bara vara vi två.
Det var sånt masstjärnfall för någon dag sen också, så då var vi i västra hamnen och låg på marken och tittade upp letandes efter fallande stjärnor, jag såg en.

för vi åkte bakisbussen hem.
Här är Spanien.

Och åker bil.


Utsikt.

Drack te i fönstret en natt.
Glad.

Snurrig.

jävla pojkar fikar.

Snygg missnöjd tjej.
Gick hem.
Sommarstugade.

Trist på tåget när anna bara ville läsa sin bok och jag ville leka lekar.
Snygga tjejer förfestar med lite vin.

Letar stjärnfall långt däruppe.
Tog bussen hem.
Massor av bilder fick ni. Och mångamånga fler har jag.
Bon Iver – Wisconsin fina låten.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför fikar du på emriks? det stället finns ju bara för att det rumänska mafiagänget som äger det ska kunna tvätta pengar haha

Svar: och för att det är gott ju
Timbe

2012-08-15 @ 12:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0