she better be someone special, she better be devoted just like you. It better be for real this time, as i know it always was with you.

Såg Anna Ternheim live idag. Hon var bäst. Annars så går jag djupare in i allt. Och var en av de bästa på matteprovet och sånt. Annars tror jag att jag dör ibland och ibland lever. Imorgonkväll kommer jag t.ex. dö, sen kommer jag leva under natten. Så förutsägbar var den tiden.
Och så har jag varit på Carmen, ätit tio miljoner snickers och croissanter. Spenderat tid med de jag tycker om. Och inte orkat. Och ätit massa mer. Glömt hämta ut mina linser och spelat miljarder timmar gitarr och piano, iställe för att göra läxor.
Anna Ternheim – Better Be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0