no man, no cry.

Skrev ett tio inlägg(typ, lite överdrift men ändå) långt inlägg om att jag blev dumpad i söndags och precis när jag skulle klicka publicera så jag bah fuck it ingen bryr sig ändå och jag har snyggt hår idag.
Dagens höjdpunkter idag måste varit då min lärare till sist fattade att hon inte varje dag ska fråga mig(obssss endast när det är två klasser i salen, så alla hör) hur jag egentligen mår och försöka få mig att berätta det ut så alla hör. Så hon skrek in mig privat och frågade där (observera, privat, inte inför båda klasserna!!!!) så jag bah det är depression och ångest.......... och hon bah men oj, vad tråkigt :( då ska jag inte pusha dig att berätta mer hela tiden, man bah tack, efter över ett halvår förstår du äntligen. Eller när när jag skrattade så mycket åt ella så mitt örhänge slog till min tand och det gjorde ont.
Nu lagar jag mat(dokti tjej) fetaostköttbullar och klyftpotatis med tsatsiki och sallad och lyssnar på Bob Marley. Annars är jag irriterad på mig själv, för att jag aldrig ska kunna bestämma mig över rullor och aldrig få något gjort. Vill ju börja på roller derby nu! Jävla Timbe.
Förövrigt känns hela mitt liv lite zombieaktigt, kan stoltsera med att jag inte gråtit alls idag, första gången på över en vecka. Grattis Timbe.
Och så spenderar jag mina dagar med att spela piano, konstant. Inget får jag gjort, men det skapar ett lugn över mig och jag hamnar i trans, så slipper jag tänka på omvärlden och mina känslor.
Lost på min tumblr.
Love och kys

Kommentarer
Postat av: ella

2012-01-18 @ 21:22:37
Postat av: ella

råkar alltid skicka tom kommentar. Det är du och pianot Man1. <3

2012-01-18 @ 21:23:17
Postat av: moa

så himla synd med noel:(( men, tips! att spela derby när man är dumpad är ungefär det bästa man kan göra, så du vet. det finns inget bättre. puss<3

2012-01-18 @ 21:58:30
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/
Postat av: Vicky

fy fan för skäraihjärtat. låter torrt och klyschigt men tiden läker. har precis själv varit hjärtetrasig och börjar se ljuset vid horisonten igen. lyssnar mycket på den där låten i inlägget du kommenterade ...

älskar din header förresten. kram.

2012-01-18 @ 23:08:17
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0