she'll be saying "Use me, show me the jacuzzi"

Lördagkväll och jag satt hemma. Hade så ont i magen att jag kröp ihop på golvet. Min kväll gick ut på att kolla på film med mamma och fundera över om jag egentligen är död. För det jag är är iallafall inte levande.
Annars denna veckan har jag gjort sånt man gör, pluggat, varit med Loppan min, firat fredag wihoo (förstört min kamera också. Man bah tack, fuck lifeee), varit med N och gjort sånt vi inte borde göra för att vi inte är vi.
Cute gurl sang for me.
Cute gurl drank tea. And did some writing.
Cute gurls went iceskiing with school. Hihi
Badade lite skumbad med Flippsen.
Sov lite med loppsen.
Wääh, lite bilds på det jag gjort under veckan dåe. Lite.
Nu ska jag plugga litt, sen träffa sannan min. Sunday as usual.
Bob Marley – Turn Your Lights Down Low
Fröken Löken (siffrorna?) Jo, det kan man väl säga. Inte direkt för att detta svaret kan ha gjort dina tankar klarare, antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0