we should go to paris.

 
Hellos, jag ar i spanien och darfor suger jag pa att blogga. skoja, jag suger alltid pa att blogga, hahah.
Mamma trodde val typ jag skulle ta sjalvmord om jag inte fick komma bort fran allt javla malmo och till sol och varma. Sa hon och nagra vanner till henne hyr ett stort javla hus i sodra spanien. Sa under tva veckor typ ligger jag vid poolen, sover, ater pa takterassen (mysigaste) och sant. och nagra ganger per dag maste jag iofs ga in pa mitt rum och lyssna pa bd och grata lite och sova lite, for jag orkar inte vara med mina tankar och sadant. jag kanner mig elak for det, att jag blir spyfardig pga mig sjalv, att jag grater hela tiden och att jag maste sova for att jag inte klarar av att tanka sa mycket som jag maste da det inte gar att fly fran tankarna har.
Och for att jag ar den jag ar far ni en san har gif pa mig.
Puss och sant
 

Kommentarer
Postat av: King Emil

är inte den där gifen från ditt rum? ahhaha syn lögnare

Svar: Joo den ar hahah, sa aldrig den var fran spanieeen
Timbe

2012-07-10 @ 22:38:40
Postat av: inez

Nej bli inte spyfärdig av dig själv, du är underbar <3!

Svar: <3
Timbe

2012-07-13 @ 20:25:49
URL: http://nightynight.webblogg.se
Postat av: Anna

du är bäst i världen och jag saknar dig och jag älskar dig och skit samma, bara kom hem okej

Svar: du är det bästa jag vet, älskar dig så himla mycket.
Timbe

2012-08-06 @ 23:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0