They will track you like a freak.

Jag gick in på bup med ett stort jävla träsvärd under armen som jag fått av charley, det var extra kul eftersom min psykolog redan är orolig för att jag ska skada folk kring mig fysiskt också. Men hon sa ingenting, bara tittade på det, haha.
Har även hunnit få reda på ännu någon person som ogillar mig, inte till min förvåning. Den som minst tycker om mig är ju förmodligen ingen annan än lilla jag.
Annars? Jag har spenderat mina första dagar på lovet grillandes, skrattandes och springandes barfota med skorna i handen. Ungefär. Och handlat kläder, iochförsig gör jag ju det hela tiden. Emil trodde ju att jag var shopaholic ett tag. Samt surat över att jag inte befunnit mig på hultsfred. Ätit för mycket sushi(skoja, det går inte, men ätit extremt mycket sushi för många dagar). Och legat i sängen med inez dreglandes över Urban Cone. Samt bakisätit på sannas golv tittandes på Adam och Eva osvosv. Det är bra.
Och för att avsluta detta inlägg så som jag så ofta gör så får ni en bild på mig, grattis till mig för att alltid lyckas vara så ofotogenisk.

Kommentarer
Postat av: Karl Norlin

totally hot grrl

2012-06-17 @ 20:11:21
URL: http://karlnorlin.blogspot.com
Postat av: Anonym

JAG ÄR BLEK

2012-06-18 @ 19:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0