<3

Hej, du som skrev nåt om att min blogg är depp och att det inte är svårt att dö och jag lika gärna kan göra det om jag inte vill leva, guess what? Fuck you. Du är inte så anonym som du tror, ip du vet? ja, du bor i malmö, breve SF. Ditt hus är fult och jag antar att även du är det.
1, Tror det är ditt huvud.
2, detta är vad jag är, så nej, kommer inte sluta blogga. Du peppade faktiskt mig bara.
Och till sist, 3, sweetheart, det är jag och du är.. ja, du är du. Så sluta internetmobba. Det hjälper ingen, ta tag i dig själv istället. Då kommer folk faktiskt tycka om dig på riktigt.
Puss och kram, hoppas vi inte ska bråka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

you go girl !

2012-06-06 @ 22:08:53
Postat av: E

konstruktivt och gödd

2012-06-06 @ 22:35:27
Postat av: Moa Rockler

Så jävla underbart! Heja dig! d:

2012-06-06 @ 22:55:29
Postat av: nicolebica

hahha så bäst!!

2012-06-07 @ 06:49:19
URL: http://nnicolebbica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0