Have I ever?

Hej
Lite under en vecka har jag haft tantkväll med hilda, gått stan med loppan, ätit pizza i solen, varit med N osv. Bestämt mig för att vi borde se The Shining och äta pizza i hans säng, bara för att inte orka hela min och tycka att filmen är för läskig s ådet slutar med att jag somnar iställe. Ungefär sånt har jag gjort.
Hellos
Calipposhots är tillbaka!!
Och idag gick jag på stan och haffade en klänning, massa underkläder och blekning till håret. För nu har jag bestämt mig, jag ska dip dyea det. Ätit massa sushi också.
Klänning.
Sen lyssnar jag massa massa på Veronica Maggio – Dumpa mig - 2012 Version
Filmen heter We need to talk about Kevin.
Och så, 8 mars, internationella kvinnodagen! Ingen glömde hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Ängu

Guuuuuuuuuuud vilken sjukt ful ballögabild på mig haha :'(

2012-03-14 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0