you're not alice.

Bröt mot alla mina regler och åt griskött.
Valborgsfirade.
Och nu en massa bilder från då vi åkte till tyskland en helg, var så extremt opepp på det men väl där kände jag att det var exakt vad jag behövde - få komma iväg härifrån om än bara för ett par dar.
Spelade 7spenn och vann 200. Ändå helt okej.
Pyromanerna slog till i ilskan gentemot soarbeten.
Hittade en indian.
Och sånt här.
Nu är jag rätt vemodig och sånt där. Jaja, helt okej ändå. Har köpt massa kläder och grejer, visar extremt mycket hud och det verkar folk bli lite smått provocerade av. Har gått på mindre bra hemmafester och så dåliga parkfester, tittat på hela säsongen av american horror story igen och ätit massa pizza. och två kilo vingummin också, men det var det faktiskt mest emil som åt upp.

Kommentarer
Postat av: Emil

DU! DU DU DU! (fast argt)



Jag åt inte upp det mesta av dina vingummin!

2012-05-27 @ 23:20:57
URL: http://deliquescent.blogg.se/
Postat av: inez

vem blir provocerad?:/ och väldigt vacker bild på mej där! helt gapig<3

2012-05-28 @ 22:03:45
URL: http://nightynight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0