virus.

Eyyyyy gurls and bois, vad har jag för mig!? Jorå, jag ligger på sjukhus pga ett virus i hjärtat. det är ungefär såhär; 0% kul. Natten/tidigt på söndag morgon fick jag extremt ont i hjärtat och hamnade på akuten, efter hundratusen tester så fördes jag vidare till lunds sjukhus för hjärtultraljud osv. De kom fram till att jag hade virus och jag fick ett rum och har inte fått lämna det sen dess. Vet inte ens hur sjukhusgången ser ut, för jag bor i isolering. Jag kollar på tv eller spelar Game cube hela tiden, intressantare än så äre inte. Några gånger per dag kommer de och tömmer mig på blod, lyssnar på hjärtat, andningen osv. Plus sätter på såna klisterlappar över hela kroppen med sladdar och grejer. Tidigare har jag haft sladdar och grejer kopplade på mig hela tiden, men de tog av dem igår.
Uppdatering kommer snart! Ska ladda ner blogg.se appen och uppdatera massor om höjdpunkterna här på mitt rum! PoK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0