TÅG

Jag åkte tåg. Ja, i 9h. nej, inte i sträck. Stannade i göteborg i nån timma där i mitten. MEN NU MY M8S ÄR JAG(och ahr varit dem senaste timmarna) I DET UNDERBARA SUPERSTORA KRISTINEHAMN!!
mitt rum här knirrar och knarrar, det ska väl vara så i gamla hus? varför blir jag då fortfarande alltid lite rädd när jag hör det? Borde jag inte ha fattat nu, efter 13 år, att det inte är så läskigt att det knarrar i golvet och taket? Tydligen inte, för nu ligger jag här i sängen och vet att så snart jag har släckt lampan kommer jag att vara lite rädd. Även om jag vet att jag är säker och att en stor del av min familj är i lite olika rum här bredvid så skrämmer mörkret mig lite. Fast jag undrar lite vad det är för något som jag är rädd för? För ärligt talat vet jag inte det själv, ett spöke? Pfft, inte här. Inte i det här trygga huset. Nej, jag vet verkligen inte. Förvirrande.
Vi får se vad som händer, kanske har jag något intressant att berätta om ett spöke jag kommer se inatt, imorrn. Antagligen inte, förhoppningsvis inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0