Det är feeedt!

Jag är numera innehavare av, en xperia X10mini pro, ett par svarta Doc martens, en DKNY the green apple, Spotify Premium, en ljusrosa fjällräven, några ringar, en säsong av gossip girl, ett ugglehalsband, Wounded rhymes, lite presentkort och annat smått o fint, älskar allt! Och så har jag en Filippa här breve mig som ligger o läser skvaller, verkar snart vilja sova, haha.
Åh, jag är så lycklig! Födelsedagen är fulländad! Det har varit så bra, och alla som har sjungit och varit så söta! Puss på er!
Här kickar jag in en bild på mig och Inez, för det tycker jag om! En söt video får ni också! För det tycker jag om det med!
ååh, jag är så glad! Så himla glad!
MASSA PUSSAR, KRAMAR OCH KYSSAR!!!

Kommentarer
Postat av: injeez

JAOOO gillar bilden finafina presenter du fick SPOTIFY PREMIUM MANNE1 !!! sjuuuuukt najs <3:D

2011-08-30 @ 17:03:08
URL: http://lostsailor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0