And i could easily understand how you could easily take my man, but you don't know what he means to me.

Hämtade ut mobilen, visade sig att den fortfarande var sönder. Ändå.

Sån kväll då man sprang genom allt och allt stängde och man fick skavsår av Docsen. Sån då man landade hemma hos angelina med såna man tycker om. Och det slutar med att folk storgråter och man vill vara där och trösta, så man står ute på balkongen i kylan i bara tshirt och folk gråter i ens famn.
Sen går man hem med sanna, kollar en film och somnar.
(Delar med mig två bilder av mig i nya glasögonen. Hoppas folk älskar mig ändå. Första och antagligen sista gången ni får se mig in mah glasses, yessss)
En sån då man köper massa julklappar med N, köper sina glasögon och går och firar sin morbror med lite tårta. Väl där får man förtidiga julklappar (wihooo, fick 2000 och ett presentkort på 1000 på hm av morfar och merith, två halsband fick jag av peter och nadia). Sen går man med noel till hans syster och äter julmat, fast eftersom jag inte äter griskött äter jag massa gröt. Som är gott.
Sån då man på söndagen går med N och han köper nya kläder till sig. Och jag inser att jag tappat bort örhänget jag fick dagen innan av mamma. Sen går N och jag möter mamma och efter ett tag inser jag att jag tappat bort mina vantar också. Så mamma köper andra vantar, som är mysiga. Supergosiga, vill aldrig ta av dem.
Och så hittade jag typ mina drömskor. Som jag förhoppningsvis kommer få, wihoo.
Sen går man hem, äter pad thai, slår in julklappar, har julmys och kollar på Morden i midsomer med mamma. Lite som vi brukar.
Och nu lyssnar man på detta och ska sova.
De kallar oss söta. Ibland.

Kommentarer
Postat av: moa

Så fint, det kommer inte vara hemskt för alltid.

2011-12-19 @ 00:39:02
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/
Postat av: Anonym

love you joban <3

2011-12-20 @ 16:05:00
Postat av: Din stalker Hildaa!

JULMYS!! MYSIGT <3

2011-12-22 @ 03:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0