vitgrå

Jag är vitgrå.
Provar klänningen till imorrn, den är vit. Köpte skor oxå. De var så himla vita. Lyste lixom... Så jag bad Ebbe trampa på dem. Nu är dem lite mer gråa, speciellt efter vår gång i regnet. Ännu mer gråa. Men det är ändå lite fint med grått.
Här ser jag lite läskig ut. hehehehe
Arctic Monkeys – When The Sun Goes Down en av mina favvolåtar.
Imorrn slutar jag 7an... Jaha. Alla andra har kriser över det. Men jag tänker inte ha det. Och jag tänker definitivt inte tjata om det här. Det är ju inte så att jag slutar nian direkt. Haha, så läskigt det kommer va.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHHAHAHA dööör lite. "Sluta 7an kris" xD naaaw :D <3

2011-06-28 @ 21:36:32
URL: http://johannawellman.blogg.se/
Postat av: Timboo

Jaaa, alla andra har ju det :$ tänk när vi ska sluta nian då! Folk kommer dö av sina kriser! :$<3

2011-06-28 @ 21:45:19
URL: http://vajerbejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0