One more word and you won't survive.

buttoning
Hej, här knäpper jag min blus. Fett.
Vad finns mer att få veta ur mitt åh så uppseendeväckande liv? Förra torsdagen kollapsade jag, japp. Bara föll ihop på golvet och kunde inte röra mig. Det var rätt hemskt. Var lite sisådär dagen efter då jag hade skolkonsert. Men det gick ändå helt okej. Sen på Lördagen var jag lite här och var, typ låg lite på marken halv ett och kollade upp i mörkret med lona och pratade, så som vi brukar. Sen blev det lite kallt och blött och jag kom på att jag hade vit klänning som skulle bli ful och smutsig, så vi gick hem till Inez och Ella. Sen sov vi där.
Måndag morgon fick jag ångest-panik-depression och låg inne på mitt rum och grät och skrek så mycket så jag nästan spydde, men det gjorde jag inte. För jag ville inte spy. Och mamma satt och klappade mig på ryggen och försökte få mig att må bättre. Sen gick jag till skolan ändå, fast missade första lektionen då.
Sen gick veckan som den brukar, gjorde inte matteprovet i Torsdags, ville ha en bättre grund innan så jag satte mig utanför klassrummet och räknade i matteboken istället, så jag blev smart och ska göra provet på Tisdag istället. King.
Igår var jag lite barnvakt åt min kusin, det var mys. Det enda hon ville göra var att ligga i soffan och kolla på film. Sen gick jag hem till Noel. Det var också mys.
Där har ni utskurna bitar av vad jag gjort.
Nu ska jag leta upp min mobil för den lät precis.
Blue Foundation – Eyes On Fire I won't sooth your pain.

Kommentarer
Postat av: klara

nemenvilkennajsigbildhörredudu!

2011-11-26 @ 21:55:26
Postat av: Noel

Du är så stark och underbar timbe, jag älskar dig <3

2011-11-27 @ 01:33:48
Postat av: moa

Å, hoppas du mår bättre snart<3!

2011-11-27 @ 12:15:13
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0