and i need you to walk me to the store.

Ännu lite sen sist.

peppade söta plåster från akuten.
Peppade Soul sisters(länkar och sånt, gillagillagilla oss! så blir vi glada och ger bort en puss eller två!)
Var lite på äventyr.
Upptäckte blåmärke.
Peppar sötheten.
Peppar att jag lägger upp jättesuddiga bilder på vad jag har på mig ibland.
Peppar fula bilder ur en hiss.
Peppar att det blir för kallt utomhus på kvällarna, speciellt i de tunnaste tightsen, räddas då av sannas myspys kofta.
Peppar Fleet Foxes om mindre än en månad!!
Peppar att jag inte orkar lägga upp fler bilder och nu ska möta pappa för att lämna min cykel på lagning!

Kommentarer
Postat av: isabella

fin blogg:)

2011-10-10 @ 21:10:43
URL: http://bellsiii.blogg.se/
Postat av: Din stalker Hilda!

Mee lakilaki! <3

2011-10-10 @ 21:53:30
Postat av: ebba.

sv: jag vet! :')

2011-10-12 @ 12:25:13
URL: http://navel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0