what we have here is a dreamer. Someone completely out of touch with reality.

Gick till skolan idag, sen gjorde det så ont så jag va tvungen att ligga ner. Så min lärare sa, "Timbe. Om du mår såhär dåligt, ring din mamma och gå hem." Så då ringde jag mamma sedan gick jag och Inez iväg och hittade min cykel, som klarat sig rätt väl, framhjulet är helt böjt, annars är den som vanligt, typ.. sadeln var lite vriden den med. Så jag gick hemåt släpande på min cykel. gjorde oboy och halvsov, åt lite clementin och lyssnade på musik. Där är jag än.
Står det nån innehållsförteckning på droppet? Tydligen inte..
Kollade lite morden i Midsomer på sjukhuset.
Lite musik får ni också, så generös är jag, hahahihihahahoo.
Efterklang – I Was Playing Drums
Frida Hyvönen – London!
Jens Lekman – Your Arms Around Me
Phoenix – If I Ever Feel Better
Puss käraste fåtal läsare!

Kommentarer
Postat av: Sanna :)

sv: Jaa det måste vi! Saknar dig med, men bli bra först, så ses vi efter det =)<33

2011-10-07 @ 18:37:25
URL: http://tjejiconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0