I'll do anything to be happy.

Fick ansiktstvålgrejen i ögonen precis. Det svider. Fan.
Funderar på vad jag vill göra på gymnasiet. Om två år jag vet, men jag tänker ändå. Pratade om det med Fia och Filippa idag nämligen. Spets på Heleneholm, men kanske inte kommer in pga att mitt gehör inte är så bra. Kanske samhälle-journalist, fast jag inte gillar SO. Min lärare i 3an sa till mig att hon tyckte att jag skulle bli advokat. Jag tyckte det var dumt att tänka på med tanke på att jag bara var 9, men det har ändå fastnat. När jag var typ 11 sa Filippa till mig att jag borde bli politiker, det fastnade också. Idag sa Fia att jag skulle passa som advokat.
Det svider fortfarande i ögonen. Måste det göra det? Tydligen. 


Bilden bara finns. Ingen källa, ingenting har jag, men fin är den. Så fin att ni får den två gånger.

Kommentarer
Postat av: moa

Sv: ÅÅÅÅÅ BÄSTA!

2011-09-14 @ 22:40:14
URL: http://postcardsfromx.blogg.se/
Postat av: inez

Höhö trumpet smet <3

2011-09-15 @ 20:37:39
URL: http://lostsailor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0