Lepard hair.


Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag. En spellista. Ni vet, ja, det är det. Så ta en lyssning, skadar inte, börjar nästan gå så långt att jag lyssnar mer på den än på ELIIIT och det är nästan min huvudspellista kan man säga, kan man det? man har ju inte såna, men det är ELIIIT som har alla mina låtar som jag vill ha, föralltid, all min favoritmusik. Ändå, jag delar med mig av Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag. så varsågoda! Ta för er!
Kanske är ni intresserade av att jag i mina nya skor är typ lite väl lång, kommer vara som en jätte. Men det spelar ingen roll för de är fina. Kanske är ni intresserade av att jag köpte en tröja som visar hela ryggen, men funderar på att byta den mot en annan som bara visar halva. Haha, "bara" visar halva, hahhaa. Kanske är ni intresserade av mina andra köp, kanske inte.
Ne, men hejdå.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: M▲J▲

fan va nice blogg du har! gillar din lista, men EN håkan låt? MER HÅKAN :D (även om det är en bra en!)



sv; tack så hjärtligt :)

åååh håkan är så bra :')

2011-10-03 @ 20:18:57
URL: http://majasfotoochmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0