i'm not a cowboy pam, i'm a stuntman.

Har gått på festers spelning, gått hem med N. Sovit med N. Tröstat, kramat, kysst och sagt att allt kommer bli bra. Det var en vemodig natt. Aldrig lyckats gå upp, N skulle gymma men lyckades aldrig komma iväg, låg kvar i sängen i timmar istället. Sagt hejdå.
Ätit frukost(det är det vilken tidpunkt det än är på) på Emriks med de där och kollat på snöovädret utanför.
Gått hem, kollat death proof med mamma.
Ätit lite. Gått ut och träffat Sanna i sådär många timmar som man gör. Kommit hem, tumblin, somnat själv, utan någon längs med min rygg.
Fått frukost på sängen, fixat på rummet och gymmat två pass med mamman min. (hej träningsvärk imorgon!)
Detta är väl ungefär inte särskilt i detalj vad jag gjort denna helg. Ja, bra.
Där är jag när jag borstar tänderna, jag tar rätt ofta egobilder när jag borstar tänderna. Ändå.
It's deathproof.

Kommentarer
Postat av: Fröken Löken

Nu förstår Fröken Löken inte någonting, blev inte du dumpad av Herr. Wieser?

2012-01-23 @ 18:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0