You don't want to kill your audience.

Står inte ut. Amazing film.
Jag vet att man inte borde vara kär i en mördare. Speciellt inte en så hemsk som honom. Men titta bara. Han ska in i min Sex Gods mapp dirr.
Gifsen är från tumblr. Jag gillar hur ointressant bloggen är också.
Blä okej. Imorrn kommer jag gå massa i skolan. Sen på onsdag kommer jag gilla att det är sovmorgon och vi missar non. Plus att jag missar de två första lektionerna på Torsdag för jag ska till nån läkare som ska vrida och vända på mig och upptäcka varför jag inte tycker om att leva eller nåt sånt. Vet faktiskt inte riktigt.
Gonatt

Kommentarer
Postat av: nicolebica

vad är det för film? :]

2012-03-13 @ 10:28:27
URL: http://nnicolebbica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0