Bitches love cake

vad tycks om min gifblawg???? verkar ju vara det nu iallafall.
Jag sitter i min säng och har en tiara och glitter på läpparna. Maddafkking princess. Jag har tagit massa bilder denna helg. Ni kommer säkerligen få se dem.
Det har varit lov och ajg har varit i stan och en helg i bohuslän med min familyyyyy, jag + kusin + farbror + lena + fadern min åkte till godisfabriken. Fanns massa godis. Köpte godis för nån bit över 600spenn. (630 typ kanske??) godasteeee.
Är astaggad på allt som har med glitter att göra, glittrar losssss, glitter hit och dit. Riktit glad och väntar på emmaboda biljett också.
Annars? Ey, viktnojar massa. tycker jag är ful och tjock, ej bra. Ska gå och köpa mig ett självförtroende nån dag, så kanske livet blir en aning lättare iallafall.Eller bah köpa in mig i en ny människa, göra om alltihopet, utsida samt insida. Chchchanging. Jo, det hade varit bra. Men tyvärr världen, verkar inte som det går.
Pussen och kramen /glitterprincezzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0