DonnieDonnieDonnie.

Nu skulle jag vilja skriva att allt är tiptop och jag mår bra och alla runt omkring mig går bra, att jag pluggar till proven och gör uppgifterna. Men det är ju inte sant. Och det kommer jag nog aldrig kunna skriva.
 
Jag jävlapojkarfikar typ hela tiden, sitter i emmas säng och dricker te och kollar på tv typ hela tiden alltså. Och jag praoar. Och det blir fredag och linnea har fest och det går sönder ett bord och jag trillar i köket och jag skrattar och skrattar och det spelas musik som jag inte tycker om. Och så fyller min kusin 18och jag går upp tidigt och sover i bilen till jönköping, kommer dit och äter sushi, åker bil igen(theo övningskör, så vill ju testa åka då han kör) sitter i baksätet och skriker whiiiiwhiiii hela tiden, fastän att vi åker i världens långsammaste bil på små landsvägar och varvar jönköpings praktiskt taget övergivna flygplats. Sen äter vi tårta och efter det tar vi vårt pick och pack och åker hem till Malmö igen.
Och på toppen av allt tar jag bilder på mig själv då jag har klistermärken över hela händerna.
Men säsong 2av american horror story kommer ut om 8dagar. Och jag är förväntansfull och jag längtar.
Så livet är helt okej ändå.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0