Oh, I beg you. can i follow?

tänkte alla var riktigt intresserade över att se hur jag ser ut i snedbena och uppsatt hår, well here you have it! lite för mycket gifs här känner jag, jaja. Imorgon har jag två prov, har pluggat 0. Och massa rep till höstkonserten också, kommer ihåg; 0. Peppen ligger på; 0.
Och om en vecka släpper emmaboda sina earlybird biljetter och jag bara håller tummarna för att jag ska hinna köpa en.
Jag är lite vemodig genom dagarna och allt är lite konstigt, men precis som alla andra så överlever jag.
Jag lyssnar rätt mycket på, Lykke Li – I Follow Rivers (The Magician Remix). Springer till bussen. Sover för lite.
Idag kom första avsnittet av american horror story och jag säger; omg kärlek<3<3<3, MEN, gillar ej hela "aliengrejen", känns inte rätt och tycker det är ltie överdrivet samt töntigt. Men säger ändå underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0