You're a wolf boy get out of this town.


Fia tog körkort så drog på roadtrip till ystad, sjukt king.

Och så posade vi lite.
Och träffade en med ful tatuering.

Snyggaste urban cone. (alltså<33333)

Åkte på en annars tom buss!

Och åt lite.

(ser ut som jag stryper men det gör jag inte. faktiskt)

Glad åt frukost.
Skulle åka hiss.

Fin med bubblor.
Fina på fest.


posade lite i skolan också.
Imorrn har jag spelning på Grand. är inte jättepepp. Har inte riktigt bestämt mig över låtvalen än heller. Jag är lite vemodig och gråtfärdig. Jag börjar skolan kring 8 varje dag och slutar inte förrän någon gång mellan 3 och 4. Var även så smart att jag fick en ny gitarr och inom den första kvarten (då jag satt och stämde den) råkade knäppa en sträng, jippie. Så fick dra till 4sound dagen efter igen för hade inga strängar hemma, jippie igen.
Annars har jag det faktiskt väldigt bra.
Patrick Watson – Lighthouse
Pusspusspuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0